عشق نافرجام

❤❤❤❤باورم نکردی❤❤❤❤

باورم نکردی آنگاه که من چله نشین یلداترین شب نگاهت گشتم

باورم نکردی

هیچ گاه صعودم را به تماشا ننشستی

از تشویق و کف زدن هایت خبری نبود

آنگاه که من صخره های نامهربانیت را یک به یک می شکستم

آنگاه که سوز بی مهریت دلم را لرزاند

هیچ گاه به گرمی لبخندی میهمانم نکردی

آنگاه که کوه درد بودم و به نوازشی از تو محتاج,

باورم نکردی!

باور نکردی التماسهای نگاهم را

آنگاه که به جستجوی قطره محبتی

حلقه ی نگاهت را به التماس مینشستم!

و تو هیچ گاه باور نکردی که ناباوری تو تمام باورهایم را شکست

و از من سرابی ساخت که هیچ گاه باور نکردم...!



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت22:23---31 ارديبهشت 1392
سلام عزیز دلم...من تمام داستانتو با اون پسره ی نامرد خوندم...گلم بهترین کاری که میتونی انجام بدی اینه که خطتو عوض کنی و دیگه بهش فک نکنی چون اینجور آدما ارزش نفرتم ندارن...حیف از تو و وقتت که واسه اون گذاشتی...من نمیخوام یه طرفه به قاضی برم ولی چون زیاد ازین ماجراها بین دوستام شنیدم میگم...حیف از قلب پاکت که واسه اون شکسته شه...دخترا همیشه گول سادگیو قلب پاکشونو میخورن البته من مطلق حرف نمیزنم چون دختر بدم تا دلت بخواد هست...الان تمام حواس و وقتتو بذار واسه درسات...واسه آینده ی قشنگ و آرومت...اگه تونستی که میدونم به خاطر قلب پاکت میتونی ببخشش...ولی مطمئن باش جواب کارشو میبینه...خدا اون بالا شاهده همه چی بوده...پس به خدا توکل کن و آروم باش...این واست یه تجربه ای شد که دیگه هیچ وقت تن به این رابطه های غلط ندی..باور کن آخر همه ی این روابط همینه...حتی اگه به ازدواجم ختم بشه زندگیه خوبی نخواهد بود...شاید این تجربه ی تلخ واست این درسه شیرینو داشته که آگاه باشیو ازین به بعد بیشتر حواست به دل پاکت باشه عسیسم...
ببخشید خیلی حرف زدم...امیدوارم همیشه شاد و موفق و سربلند باشی و زندگیتم آرومه آروم باشه...
و امیدوارم کنکور رشته ای که دوس داری قبول شی و خبر قبولیتو بهم بدی...
خوشحال میشم بیای وبم و بهم سر بزنی یاسم..
خدا پشت و پناهت...
یا علی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,22:12به قلم: یه دوست ™